09124017670 طراحی سایت نیوتک
09125003701 بیست نگار شهریار
09125003701 بیست نگار شهریار
تعداد بازدید : 46

سئو و بهینه سازی سایت در کرج | خدمات سئو در کرج

کرج
سی یو وب
09360099633 , 026-34001347
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

خدمات سئو در کرج
با توجه به رقابت بالا در میان کسب و کارها، برای دیده شدن کسب و کارتان در نتایج جستجو گوگل، شما نیاز به وب سایت با طراحی مناسب و بر اساس اصول سئو و بروز نگهداشتن و بهینه سازی سایت خود دارید. با طراحی یک سایت، هرچند ایده آل و به روز و رها کردن آن هرگز در نتایج جستجو نمایش داده نخواهید شد. شرکت سی یو وب همواره اصول سئو را از طراحی قالب تا کدنویسی و تولید محتوا در نظر داشته است. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید و اگر سوالاتی در مورد سئو سایت خود دارید از ما بپرسید.
برای بهبود رتبه سئو سایت در کرج از کارشناسان ما در سی یو وب (30uweb) رایگان مشاوره دریافت نمایید.

با استفاده از خدمات سئو در کرج، شما می توانید خدمات و محصولات خود را به تمام مشتریان بالقوه، چه در سطح شهر کرج و استان البرز و چه در سراسر ایران معرفی کنید.با قرار گرفتن در رتبه های بالای جستجو گوگل ،فروش و در آمد خود را چندین برابر کنید.

خدمات سئو شامل موارد زیر می باشد:

سئو داخلی و محتوای سایت
سئو تکنیکال
سئو خارجی و بک لینک
سئو تکنیکال
تحقیق کلمات کلیدی و مانی کیبورد ها
لینکسازی داخلی
استراتژی سئو
برسی رقبا
تمام خدمات بالا بر اساس دستورالعمل های گوگل و به اصطلاح کلاه سفید می باشدو افزایش رتبه و رنک شما به صورت مقطعی نمی باشد.

همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره و آنالیز سایت رایگان ما بهره مند شوید.


مزایا و اهمیت شرکت سئو در کرج
افزایش شناخت برند: همانطور که پیش از این گفتیم با انجام بهینه سازی و سئو سایت، در صفحه نتایج جستجو رتبه بهتری کسب می کنید، بدین ترتیب کاربران، نام شما را در نتایج جستجو می بینند و این امر در شناخت کسب و کار شما تاثیر بسزایی دارد. کاربر به مرور زمان، با دیدن نام برند شما و مطالعه مقالات و محتوای ارزشمند شما، اعتمادش افزایش یافته و تبدیل به مشتری می شود. البته برندینگ موضوعی فراتر از سئو و نیازمند استراتژی دیجیتال مارکتینگ است، اما بهبود رتبه سایت، تاثیر مثبتی روی آن دارد.
افزایش بازدید سایت: هدف از انجام سئو، کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو است. اما در کنار آن بازدید سایت شما هم افزایش می یابد. در حالت ایده آل با افزایش بازدید، نرخ تبدیل مشتری نیز افزایش می یابد. چیزی که قطعا شما را خوشحال خواهد کرد!
صرفه جویی در هزینه تبلیغات: هزینه ای که در قبال خدمات سئو در کرج پرداخت می کنید در مقایسه با تبلیغات به روش سنتی، مانند تبلیغات تلویزیونی و یا بیلبوردها، بسیار کمتر است و نتیجه آن بسیار بهتر، چرا که افراد، بر اساس نیاز یا علاقه مندی خود، کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو کرده و وارد سایت شما شده اند.
و نهایتا مهمترین ویژگی سئو، امکان مشاهده بصری نتایج فعالیت های شماست. بر عکس تبلیغات سنتی که تنها راه دریافت بازخورد، بررسی میزان افزایش فروش در مقابل هزینه تبلیغات بود، در بهینه سازی به کمک دو ابزار رایگان گوگل (کنسول جستجو گوگل و گوگل آنالیتیکس) می توانید براحتی نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کرده و روی بهبود رتبه سایت خود کار کنید.


سئو محلی چیست و چطور سایت خود را برای جستجوی محلی بهینه سازی کنیم؟
به عنوان صاحب یک کسب و کار باید بدانید، جستجوی محلی موتور جستجوی گوگل، از همیشه مهم‌تر است. الگوریتم گوگل به نتایج محلی اولویت بالاتری می دهد. این بدین معناست که تمرکز روی جستجوی محلی ضروری است. در ادامه به عوامل موثر در سئو محلی می پردازیم.

google map: هنگامی که فردی در گوگل نام برند شما را جستجو می کند در باکس سمت راست اطلاعاتی راجع به شرکت شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید تمام اطلاعات مهم خود را در این باکس به مشتری ارائه دهید.
لینک ها: مانند سئو عمومی، لینکها سیگنال های تاثیر گذاری در سئو محلی هستند. هر چقدر صفحه شما لینک بیشتری دریافت کند و این لینک ها معتبر تر باشند، رتبه بهتری کسب می کنید.
محتوای درون صفحه: سومین عامل مهم در سئو محلی (local SEO) محتوای صفحه است. از استفاده بیش از حد کلمات کلیدی خود داری نمایید و سعی کنید تمام اطلاعات مرتبط را در اختیار کاربر قرار دهید.
بررسی ها reviews: بر طبق آمار، 84 درصد از مصرف کنندگان به توصیه های آن مصرف کنندگان دیگر اعتماد می کنند. به طور طبیعی، موتورهای جستجو نیز به بررسی آن سیگنال برای جستجوی محلی می پردازند.
استفاده از نقشه گوگل در سایت: از دیگر روش های on-page سئو محلی، افزودن نقشه گوگل (google map) به صفحه تماس با ما است. اگر چند مکان فیزیکی برای کسب و کار خود دارید، نقشه مربوط به هر صفحه را در صفحه فرود (landing page) مربوط به خودش قرار دهید.
استفاده از نشانه گذاری schema: نشانه گذاری schema کدی است که به شما این امکان را میدهد تا اطلاعات مرتبط با کسب و کار خود را اضافه کنید. اگر تنها یک مکان فیزیکی دارید schema را در صفحه اصلی خود قرار دهید و چنانچه دارای چندین محل فیزیکی هستید، در هر مکان صفحه، schema کسب و کار محلی را قرار دهید.
شبکه های اجتماعی: هر چقدر افراد بیشتری در شبکه های اجتماعی با برند شما تعامل داشته باشند، سایت شما در جستجوی محلی رتبه بهتری کسب می کند.

سئو کلاه سیاه و کلاه سفید چیست؟
سئو کلاه سفید که بر اساس روش های اصولی و درست انجام می شود، معمولا در بلند مدت جواب می دهد و هیچ ریسکی متوجه سایت نخواهد بود و تاثیر آن نیز بلند مدت و دائمی خواهد بود.
سئو کلاه سیاه معمولا با ایجاد ترافیک بالا در سایت با گرفتن حجم بالای لینک های خریداری شده و استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی، در کوتاه مدت بدست می آید و ممکن است منجر به پنالتی شدن سایت توسط گوگل شود.
سئو سایت شامل بخش های مختلفی است که با طراحی و برنامه نویسی وب سایت شروع می شود. برنامه نویسی متناسب با اصول سئو و رابط کاربری ( UI) کاربرپسند در زمان طراحی وب سایت، با سپردن کار طراحی به شرکت متخصص در این زمینه برآورده می شود. شرکت سی یو وب (30uweb) در کرج با طراحی اختصاصی وب سایت برای شما، این امر را محقق می کند.

ON PAGE SEO یا سئو داخلی سایت
سئو داخلی، شامل بهینه سازی محتوا، متن، تصاویر، پیوندها و ... می شود. قرار دادن محتوای مناسب و بهینه سازی شده بر اساس اصول بهینه سازی و کلمات کلیدی، محتواگذاری مستمر و انتشار آن در زمان بندی مشخص، باعث بهبود وضعیت سایت می شود. هر چقدر مطالب سایت شما کاملتر باشد، بازدید از سایت شما افزایش یافته و نهایتا موجب کسب رتبه بهتر می شود.

OFF PAGE SEO یا سئو خارجی سایت
off page seo، یا off site SEO به کارهایی گفته می شود که خارج از وب سایت، به منظور بالا بردن رتبه شما در نتایج جستجو صورت می گیرد. به بیان دیگر، در این مرحله بهبود رتبه سایت بخاطر وجود لینک های خارجی به سایت اتفاق می افتد. هنگامی که شما مطلب مفید و جالبی در سایت خود قرار می دهید، کاربران یا سایت های دیگر از آن به عنوان مرجع استفاده کرده و در شبکه های اجتماعی و یا در سایت خود به اشتراک می گذارند. این پیوندها از سایر سایت ها، به سایت شما، اعتبار سایت را نزد گوگل و موتورهای جستجو افزایش داده و باعث بهبود رتبه گوگل می شود. به این امر اصطلاحا بک لینک نیز گفته می شود.

سئو سایت فروشگاهی در کرج
در وب سایت فروشگاهی، بحث رعایت نکات سئو، به شکل پررنگ تری مطرح است. وقتی کاربر کالا یا خدمات شما را در نتایج جستجو صفحه اول و یا رتبه اول ببیند، میزان بازدید از سایت شما بطور چشمگیری افزایش می یابد و این باعث می شود، فروش شما هزاران برابر بیشتر شود. بنابراین در وب سایت فروشگاهی، مسئله سئو بسیار مهمتر است. نوشتن کد بهینه، سرعت بالا سایت و تجربه کاربری خوب و سئو از عوامل مهم در موفقیت سایت فروشگاهی است.

سئو سایت وردپرس در کرج
طراحی سایت با وردپرس کار ساده ای است اما بهینه سازی آن برای موتور جستجو نه!
در طراحی سایت وردپرس ، اگر از قالب های آماده خود وردپرس استفاده نمایید، اصول سئو در کد نویسی آن ها رعایت شده است، بنابراین لازم است تا روی سایر بخشها کار شود. مثل ایجاد نقشه سایت، تولید محتوا و کلمات کلیدی درست، بهینه سازی تصاویر و لینک‌ها و ...
ایجاد وبلاگ به سایت وردپرسی شما کمک می کند تا بر اساس کلمات کلیدی که مد نظر شماست، ایندکس شود.
بخش مهمی که در سئو سایت وردپرس باید انجام شود، بهبود سرعت سایت های وردپرسی است. یکی از تاثیرگذارترین عناصر در سرعت سایت، انتخاب هاست مناسب است.
تعداد درخواست های (request) سایت های وردپرسی، به دلیل استفاده از افزونه های مختلف، معمولا زیاد است و این امر باعث کاهش سرعت بازگذاری سایت می شود.
سرعت بارگذاری روی سئو سایت تاثیر مستقیم دارد.اگر زمان بارگذاری سایت طولانی باشد، کاربر پیش از مشاهده صفحه از سایت خارج می شود، این امر موجب افزایش نرخ پرش شده و تاثیر منفی دارد.
سئو محتوایی نیز تاثیر زیادی در موفقیت سئو در کرج دارد.
انتخاب عناوین سئو شده و جالب، بهینه سازی تصاویر و تولید محتوا بر اساس کلمات کلیدی...

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
نام :
سی یو وب
اســتان :
البرز
شــهــر :
کرج
آدرس :
تـلـفــن :
09360099633 , 026-34001347
وب سایت :

تازه های گروه کامپیوتر > طراحی صفحات وبصفحه  20 از 45

طراحی سایت , پشتیبان سایت , تولید محتوا

طراحی سایت , پشتیبان سایت , تولید محتوا
8 ماه پیش
تیم طراحی سایت و توسعه کسب و کار وینداس وب با تجربه ‌ای بیش از 3 سال در زمینه فعالیت خود، به عنوان یک گروه حرفه‌ ای و متخصص در این حوزه فعالیت می ‌کند. ما با استفاده از روش های پژوهشگرانه و تحلیلی به شما کمک می‌ کنیم تا استراتژی های مناسب برای رشد و توسعه کسب...
09906241096
گیلان , گروه طراحان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان
8 ماه پیش
شرکت سپاهان گستر از سال هزاروسیصدوهشتادوپنج تا کنون در زمینه طراحی سایت در اصفهان مشغول به ارائه خدمت می باشد. در هر صنف و شغلی که مشغول به فعالیت هستید جهت رشد ورونق کسب وکار خود نیاز به یک پایگاه در اینترنت دارید که این مهم صرفا به وسیله یک وب سایت...
031-36411130
اصفهان , شرکت سپاهان گستر

ساخت نرم افزار سفارشی و طراحی فروشگاه اینترنتی

ساخت نرم افزار سفارشی و طراحی فروشگاه اینترنتی
8 ماه پیش
شرکت پرواز نرم افزار سهند در کنار شما هست تا سیستم کسب و کاری خود را از حالت سنتی به صورت مدرن ارتقا دهید. با ما مغازه ای به وسعت یک شهر و حتی کشور را تجربه کنید. بهینه سازی نتایج جستجو (SEO)، تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ برای مدیریت و...
09149967838
تبریز , مهندس قاسم زاده

طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی
8 ماه پیش
تیم فناوری و توسـعه کسب و‌ کار پرواز نرم‌افزار سهند با طراحی وب ریسپانسیو و کاملا سفارشی براساس نیاز و سلیقه شما، سایتی منحصر بفرد و ویژه را برای شما طراحی و پیاده‌سازی می‌نماید. از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد خدمات طراحی وب سایت این تیم می‌توان به...
09149967838
تبریز , مهندس قاسم زاده

تبلیغات و بازاریابی کسب و کار

تبلیغات و بازاریابی کسب و کار
8 ماه پیش
با فعالیت روزانه یا هفتگی تبلیغاتتون رو موثر کنید. - آیا فقط طراحی سایت کافیه؟! - آیا سایت بدون مدیریت و فعالیت خود به خود رشد میکند؟! شرکت پرواز نرم افزار سهند با تبلیغات و بازاریابی دیجییتال در کنار شما هست تا کسب و کارتان را توسعه...
09149967838
تبریز , مهندس قاسم زاده

طراحی سایت و اپلیکیشن ، دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و اپلیکیشن ، دیجیتال مارکتینگ
8 ماه پیش
شرکت پرواز نرم افزار سهند جهت رونق و توسعه دادن به کسب و کار شما متمرکز شده است. ما با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در کنار شما هستیم تا بتوانید: - خدمات ارائه دهید. - بیشتر دیده شوید. - کسب و کارتان شبانه روز فعال باشد حتی زمانی که شما خواب...
09149967838
تبریز , مهندس قاسم زاده

شرکت مجازی و فناوری آریان سایت

شرکت مجازی و فناوری آریان سایت
8 ماه پیش
شرکت مجازی ما اینجاست تا سایت های حرفه ای در سطح استاندارد جهانی برای شما ایرانیان عزیز طراحی کند. تیم ما متشکل از افراد پر دانش که مسلط بر دانش CSS و HTML. جاوا اسکریپت و UX / UI که از درک بالا و تفکر خلاقی برخوردار هستند آماده تحویل گرفتن پروژه های بزرگ شما...
09981749697
تهران , اریان

طراحی سایت و اپلیکیشن حرفه ای

طراحی سایت و اپلیکیشن حرفه ای
8 ماه پیش
طراحی سایت و اپلیکیشن حرفه ای طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت وردپرس طراحی سایت ارزان طراحی سایت با پایتون طراحی سایت با گوشی ساخت سایت در گوگل ساخت سایت فروشگاهی ساخت سایت با وردپرس ساخت سایت شخصی ساخت سایت...
09112277141
تهران , حامد حبیبی35000000 تومان

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد
8 ماه پیش
تیم مشهد سئو با بیش از 10 سال سابقه و با بکارگیری کادری مجرب آماده ارائه خدمات طراحی سایت (شخصی، شرکتی، فروشگاهی)، افزایش بازدید سایت و تولید محتوا می...
09303807053
مشهد , مشهد سئو

خدمات سئو و بهینه سازی سایت در مشهد

خدمات سئو و بهینه سازی سایت در مشهد
8 ماه پیش
برای موفقیت و فروش بیشتر و رسیدن به جایگاه بالاتر در گوگل نیازمند سئو و بهینه سازی سایت هستید. با بهینه سازی سایت، بدون هزینه تبلیغات می توانید جایگاه بهتری در میان رقبای خود کسب...
09303807053
مشهد , مشهد سئو

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس
8 ماه پیش
طراحی سایت با وردپرس مقرونه به صرفه سئوپذیری بالای سایت های وردپرسی رنک اول گوگل رو ازما بخواهید ثبت لوکیشن در گوگل مپ و بلد و نشان طراحی...
09197127033
بومهن , هانیه

طراحی سایت وردپرس + اپلیکیشن رایگان | طراحی UI/UX

طراحی سایت وردپرس + اپلیکیشن رایگان | طراحی UI/UX
8 ماه پیش
بیاید صادق باشیم, شما خودتون چقدر از موبایلتون استفاده میکنید؟ تحقیقات نشان داده که تبدیل یه کسب‌وکار کلاسیک به آن حتی بدون صرف هزینه تبلیغات و سئو میتونه درآمدتون رو تا 80 درصد افزایش بده و سئو میتونه هزاران درصد سود رو براتون فراهم کنه چون در عصر...
09929910500
تهران , علی محمدی

شرکت طراحی سایت در غرب تهران

شرکت طراحی سایت در غرب تهران
8 ماه پیش
ویرا به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در غرب تهران ارائه دهنده انواع خدمات طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی و ... به سراسر ایران می باشد. مشاوره رایگان یکی از خدمات ویرا در ابتدای راه است که بدانید که به چه سایتی نیاز دارید و به چه بودجه‌ای نیاز دارید. تیم طراحی...
09045068232 , 021-44964734
تهران , ویرا

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت و سئو
8 ماه پیش
ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو در کرمانشاه با بیش از 5 سال تجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت حرفه ای شرکتی، فروشگاهی، پزشکی، رستوران، زیبایی، خبری و... سئو و بهینه سازی سایت تبلیغات و افزایش فروش سایت افزایش...
09198317517
کرمانشاه , درتا وب

طراحی تخصصی سایت و اپلیکیشن

طراحی تخصصی سایت و اپلیکیشن
8 ماه پیش
سلام و وقت بخیر دفتر طراحی سایت و خدمات اینترنتی پرسیکا وب طراحی تخصصی سایت و اپلیکیشن خدمات سئو پشتیبانی ماهانه آنالیز کسب و کار مشاوره رایگان با ما در تماس...
09386267076
تهران , پوریا لطفی
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

آگهی های ویژه کامپیوتر » طراحی صفحات وب

طراحی انواع وب سایت شرکتی و فروشگاهی
09124017670 , 021-44079677
طراحی سایت و سئو تخصصی شرکت نیکرادوب
09352173578 , 021-28423322
طراحی سایت در شهریار اندیشه
09125003701 , 021-91692553
طراحی وب سایت اندیشه

طراحی وب سایت اندیشه

محمد صادق انواری
09224849027 , 021-46070741